3 januari 2009

Här målas det ......





Har idag äntligen fått två av mina lådor målade. Den ena torkar ännu men den andra hittade redan sin plats uppe på badrumskåpet. Den andra skall även dit upp. De blev fina.

Senare var jag till ett lopptorg där jag hittade en ful knallröd liten vägghylla som jag redan har målat vit. Den skall nog få ännu ett lager vit färg på sig. Den vet jag inte ännu vart jag skall sätta men må den inte hitta sin plats..

Ni ser även ett foto från min lilla "böneplats", dvs. stället där jag samlar mina änglar, mina fina gamla biblar och annat vackert.

Imorgon/kanske redan ikväll skall julen ut!

Nu skall det bli skönt att få det städigt igen. Vitt och ljusa ytor.

Skön lördagskväll,

Lotta

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!