13 januari 2009

Titta vad som hände med soffan ;(


Jag tvättade ovantåget till min Ektorp soffa och sedan skulle jag sätta det på plats igen. Se vad som hände!!!! Jag nästan gråter. I morgon hade jag plan att tvätta den andra soffan, men få se om jag vågar. Jäklar anamma. Blir det ännu till att köpa nya tyg till dem....
Först har jag stått och bakat sen klo 5 ( klockan är nu 19.40 ) och känner mej helt utmattafd. Och sen ännu det här. Jag tror jag går och lägger mej.

Skit! (tillåtet att säga om man är ARG :)! )

Lotta

4 kommentarer:

  1. Hör med Ikea, det kanske går att reklamera..
    Hoppas det ;) Ikea är ganska bra, tror dom byter det mesta..

    Lycka till!

    Kram Ingela

    SvaraRadera
  2. No johan nyt! Tietty niiden tarvii vaihtaa toi päällinen - mainostavat kovaan ääneen, että hanki vaan lapsiperheille valkoinen, päällisen saa pestyä.

    Tai siis saihan sunkin päällisen pestyä...

    SvaraRadera
  3. Det var tråkigt med överdraget, idéen med tvättbart överdrag går ju helt till skogs om det inte tål tvättning!
    Frimärksramarna har jag enkelt fixat till på bighugelabs.com, under rubrikern framer. Det går att göra många roliga saker med egna foton där.
    Kram S.

    SvaraRadera
  4. Åh neeeej!! Så där ska det väl ändå inte få hända när man tvättar ett överdrag? Har dom ingen garanti tro?

    Mmmm... jag köpte hem jäst idag, inbillar mig att jag ska baka imorgon, men har inte bestämt mig ännu för bröd eller bullar. Hehe, svårt att gissa vad det troligen blir? ;)

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!