2 januari 2009

Jobbdag igen!


Vaknade tidigt idag efter att hela veckan vaknat mellan 9 och 11.
Det var riktigt svårt. Tur att det är fredag - lite mjuklandning med andra ord ;)
Barnen är hos min mamma för att ha något att göra. Annors sitter de bara framför datorn. De har varit på McDonalds och sen hemma hos henne och bl .a spelat spel.
Idag skall jag måla mina lådor som jag igår berättade om. Tänkte att jag dessutom skulle måla med schabloner någonting på - kanske en text...
En sak till! Jag ångrar SÅÅÅ att jag inte köpte till julen en julros. Kanske jag hinner slå till ännu .. dessutom finns ett olivträd även på min önskelista. Var månne man hittar sådana??
Ha det så bra,

Lotta

1 kommentar:

  1. Hejsan!
    Kul att du tittade in hos mig - så hittade jag också dig! Fin blogg du har, kollade igenom den och såg att du också har stjärnor i inredningen, som jag älskar. Vad vore livet utan stjärnor...! :)
    Hit kommer jag gärna tillbaka.
    Kram S.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!