15 oktober 2013

D.I.Y Happylights

Jag ville också ha egna Happylights och det fick jag !
 Hittade en gammal ljusslinga med tomtar där endast hälften av tomtarna lyste . 
Dem högg jag itu så ljusen kom fram och ersatte tomtarna med muffinsformar. 
Såå fint det blev- så stämningsfullt sken där i knuten.
Och formar i andra färger är ju lätta att sätta dit när man tröttnat på de vita.


Minäkin haluisin omat Happylightsit ja niin sainkin! 
Löysin vanhat tonttuvalosarjan missä vain puolet tontuista paloi. 
Otin tontut pois ja laitoin tilalle muffiinivuuat! Ah niin helppoa ja kaunista. 
Ja vuuathan voi vaihtaa toisenväriseksi kun näitä valkoisia ei jaksa katsoa.


I´m happy now !



2 kommentarer:

  1. Ihanat valot! Todella kekseliästä :) Mukavaa päivää sinne!

    SvaraRadera
  2. Så mysigt det blev!

    Ha de så gott!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!