14 oktober 2013

Nytt på köksbordet

Dukade igår med min nya löpare från Perfect Home. Passar perfekt till det svarta matbordet. I förpackningen fanns det två löpare så de kan användas både tvärs över bordet (från stol till stol) eller som jag dukade idag, endast med en löpare över hela bordet. Snygga är de med "tazzels" i båda ändorna.


På ändorna av dessa löpare a linne är det vita broderier som väcker uppmärksamhet och det ser fint ut. Brukar ha svårt att hitta löpare med rätt längd eftersom vårt bord inte har standardmått,  dessa är precis rätt längd. Dottern fick vackra vita rosor som även jag har nöje av...då de torkats och satts på fönstret i vardagsrummet..


Kattasin eilen uusien Perfect Homes kaitaliinojen kanssa. Yleensä minulla on hankalaa löytää sopivankokoisia kaitaliinoja , koska pöytä ei ole standardimittainen. Muttä nämä olivat juuri sopivia. Sopii vielä todella hyvin miedän mustan ruokapöydän kanssa. Näitä oli paketissa kaksi kappaletta joten voi kattaa kahdella (tuolista tuoliin) tai näin pituussuunnassa. Tyttäreni sai kauniita valkoisia ruusuja josta myös äiti voi nauttia myöhemmin..eli kun ne on kuivatettuina olkkarin ikkunan päällä..



Ses igen i morgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!