21 oktober 2013

Time to go to bed..

Efter en sömnlös natt tror jag att jag skall ta en kopp te och krypa ner i sängen. 
Kanske jag skulle få min sista Läckberg bok läst . Tyvärr ser min säng inte lika fluffig och skön ut som denna. Älskar den charmiga sänggaveln. 

Bild: Sköna hem
Yhden valvotun yön jälkeen taidan ottaa kupillisen teetä ja käpertyä omaan sänkyyni. Ehkä saisin viimeisen Läckberg- kirjan vihdoin luettua. Täytyy kyllä myöntää että oma sänky ei oikein ole näin mahtava ja ihana .
Ihana sängynpääty muuten..

GOOD NIGHT- SLEEP TIGHT

2 kommentarer:

  1. Åh så fint. Ja det vore kanske en bra idé att krypa ner i en skön säng med en god bok. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Är det månen som bråkar med dej att du int´ får sova?
    Sov gott !'
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!