31 oktober 2013

Nytt från H & M

Gjorde en liten beställning från H & M Home. 
Det var tuffa svart-vita disktrasor, svart-vita servetter och en härlig ljusstake i zink. Köpte även några dynvar varav endast ett kom nu (resten typ i januari..). Det var fodralet med det svarta nummer 15 som nu ligger i länsstolen.  Till min förskräckelse damp H&M:s julkatalog in i postlådan i går och jag tror bestämt att det blir ännu en liten beställning...


Tein pienen H & M Home tilauksen jonkun aikaa sitten. 
Tilasin mm musta-valkoiset servetit, musta-valkoiset tiskirätit ja kauniin kynttilänjalan sinkistä. Ai niin.. pari tyynynpäällistä tuli myöskin tilattua josta vain yksi, se missä on musta nro 15, tuli nyt, lopus sitten joskus tammikuussa!! Pahus kun eilen tulikin H&M:n joulukatalogi ja taidan joutua tekemään vielä yhden pikkutilauksen kun näkyi olevan niin paljon ihanaa...

Som ni märker är det mycket svart på gång..


1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!