24 oktober 2013

Torsdagstema : Mobilbild - tags

Fabriken är i gång igen. Härligt! 
Nu är det torsdag och dags för torsdagstemat som denna gång är Instagram/ Mobilkamera ! Är inte med på Instagram så jag visar er två bilder som jag hittade på mobilen och som är tagna  i somras. Dessa fina tags köpte jag i augusti från Ikea . De är så fina att jag inte velat använda dem. 
Men jag tror jag vet vad jag skall göra med dem...

Mera torsdagsbilder ser du hos Inspirationsfabriken !



Fabriken on taas avoinna ja tänäänhän on torstai ja se tarkoittaa että on torstaiteeman aika. Tänään teemana on Instagram/Mobiilikuva ja koska en ole Instagramissa päätin näyttää teille pari kuvaa jonka löysin puhelimestani. Kesällä ostin nämä ihanaa numerotagiä Ikeasta mutta vielä en ole raaskinut käyttää niitä.
Mutta luulenpa että tiedän mihin ajon käyttää näitä...

Lisää torstaikuvia näet Inspirationsfabrikenissä !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!