28 oktober 2013

Mysigt med Perfect Home

Igår hade jag Perfect Home -party hemma hos mig igen. Det var en riktigt trevlig kväll och än en gång kan jag konstatera att jag älskar dessa produkter. De gör verkligen att hemmet känns perfect... eller vad sägs om dessa bilder från kvällen. Mysigt inte sant?




Eilen meillä oli Perfect Home-kutsut! Oli oikein mukava ilta ja taas voin todeta että tykkään kovasti niiden tuotteista. Ne tekevät taatusti kodin kodikkaaksi ja kauniiksi. Vai mitä sanotte näistä eilisistä kuvista?
Lämmin ja kodikas tunnelma..(jos nyt itse saan sanoa..;)


Mycket fattigmanssilver som ju alltid är vackert. 
Köpte även en sak av just fattigmanssilver- vad det var får ni se senare. 

Hörni, ikväll börjar den nya serien Suomen kaunein koti ( Finlands vackraste hem)  i TV3 kl. 20.05. Dessa avsnitt skall ni inte missa, där finns en och annan bloggare representerade ...

1 kommentar:

  1. Vad kul med ett Perfect Home party! Jag har aldrig varit på ett sånt.. tyvärr :(

    Det ser verkligen mysigt ut... där skulle man gärna slå sig ner och inspireras.

    Önskar dig en fortsatt fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!