10 oktober 2013

Snyggt och prydligt igen

Har ni märkt hur snabbt det blir stökigt i köket om man inte varje dag hinner plocka undan. Denna vecka har varit programfylld och idag när jag kom hem fick jag nog och röjde bort en del. Jo, det blev verkligen lite av ett röjande då det fanns bl a en verktygslåda mitt på bordet. Passade på att samtidigt möblera om lite på köksbänkarna. Tyvärr slipper man aldrig av med diverse sladdar som alltid är fula på bild..





Parissa päivässä keittiö menee ihan sekaisin jos ei ole joka päivä aikaa siivoa pois alta esillä lojuvat tavarat. Tää viikko on ollut täynnä ohjelmaa ja poispoimiminen on jäännyt pari päivää väliin. Kun tänään tulin kotiin ruokapöydässä oli mm työkalupakki ja ruuvejä ja päätin siivota keittiötä. Sain pikkasen uudellenjärjesteltyä samalla keittiöntasoilla.Kuvassa huomaa aina ne rumat sähköjohdot jotka ei aina saa hyvin piilotettua..

 
Perfect Homes 5 dl  lattemuggar är mina favoriter.
T o r s d a g s k r a m

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!