3 oktober 2013

Swapp

Var med i Fisve-bloggens swapp där denna omgång hade temat "badrum" !
 Förra veckan kom det ett brev i postluckan. Hade totalt glömt bort att swappen var i gång så jag fattade inte alls vad det kunde vara i brevet. När jag öppnade brevet hittade jag ett fint fat som min hemliga swappvän hade skickat.



Fatet passar perfekt i toaletten där jag förvarar mina små tvålar. Tusen tack min hemliga vän - vem du än är !  Har en förkärlek till tvålar, använder aldrig bit-tvålar men tycker att de är så vackra att se på..


Olin mukana Finlandssvenska Inredningsbloggar -swapissa jossa aihena tällä kertaa oli kylpyhuone. Sain kirjeen salaiselta ystävältäni ja siitä paljastui kaunis lautanen. Tämä sopii hyvin kylpyhuoneeseen jossa säilytän kaikki palasaippuaani. En tosin ikinä käytä palasaippuoita mutta aina niitä vain ostelen - onhan ne niin kauniita!


Önskar er alla en fin torstag!

1 kommentar:

  1. Spännande och få en gåva från en hemlig vän, det var ett jättefint fat. Jättefint porslin i ditt förra inlägg.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!