16 oktober 2013

Le Bain

Idag bjuder jag på något jag inte ofta visar, nämligen vårt badrum. Här är det brunt och vitt som gäller. Den bruna duschgardinen är från H&M Home . Den vita jalusinen har jag dykt i en container efter och den fick adressen till ett franskt bad nerplitat. Under lavoaren har vi Ikeas Rönnskär hylla och ett skynke till den gjorde jag av min morfars gamla linnedukar. Kransen i fönstret lyser sgs dygnet runt och fungerar som vår nattlampa.



Päätin näyttää teille alueen jonka harvoin näytän blogissa. Nimittäin kylpyhuoneemme. Täällä hallitsee tummanruskea ja valkoinen väri. Ruskea suihkuverho on H&M Home ja musta rautainen allaskaappi on Ikean Rönnskär. Hyllyyn tein verhot isoisäni vanhoista pellavapyyhkeistä. Valkoinen kaapinovi olen dyykannut roskalavasta ja teksti on osoite johonkin ranskalaiseen kylpylään . Ikkunassa oleva risukranssi palaa lähes ympäri vuorokauden ja toimii myöskin yövalona - että sillee..

1 kommentar:

  1. Stämningsfulla fina bilder! Kransen ger mysigt sken :)
    Ha ett skönt höstlov!
    kram Tini

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!