17 oktober 2013

Härligt med lediga dagar

Så skönt vi haft det här hemma. Man borde nog alla veckor ha en dag ledig mitt i veckan. Förr hade jag ju fredarna lediga och dem saknar jag! Idag har blivit lite plockande här hemma. Bort med onödigt och fram med nytt. Härligt att fixa och dona. Skall fixa till mina kransar och hänga upp dem. Var de hamnar får ni se senare.


Aah, miten tarvisinkin nämä pari vapaapäivää. Pitäisi kyllä olla jokaisessa viikossa yksi arkipäivä vapaa töistä. Ennen minulla olikin perjantait vapaat ja niistä haikailen vieläkin. Olen siirtänyt tavaroita edes takaisin, jotain ottanutkin pois mutta uutta tullutkin esille. Pitääkin sitoa pari kranssia . Mihin ne ripustan saatte myöhemmin nähdä.


M som i :

musik
mamma
moccachino
mandariner
muffins
(med små bokstäver - försöker hålla mig borta från allt socker..)
 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!