15 oktober 2013

Korgar & lådor av alla de slag


Hos oss finns det förvaringskorgar och lådor lite överallt. Där förvarar jag filtar, dynor, tidningar och allt annat som behöver vara nära till hands. Den vita lådan till höger är en gammal fruktlåda som jag målat vit och satt text på med shablon. Har många sådana eftersom jag brukar be från vår närbutik om dessa då de får frukt som kommer i trälådor. De är perfekta att förvara saker i. Lagom ruffiga som jag vill ha dem.
 
Korg av rotting - gammal vinlåda - fruktlåda av trä

Meiltä löytyy joka nurkasta säilytyskoreja ja laatikoita. Siellä säilytän peittoja, tyynyjä, lehtiä sun muuta . Valkoinen laatikko oikealla on kaupan hedelmälaatikko jonka olen maalannut valkoiseksi ja sitten teksti laitettu Tupperwaren sabluunalla. Kaupasta pyydän aina näitä puulaatikoita kun saatavilla ovat . Ovat täydellisiä säilytykseen ja juuri mun makuun rososia!

Have a nice day!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!