14 oktober 2013

Stjärnor skall det vara

I vårt sovrum är det egentligen onödigt att bädda sängen då barnen gillar att ligga och se på teve där. Som tur är finns sovrummet på övre våningen och längst bort dvs. ingen obehörig ser det. Stjärnpåslakanet kommer från Hobby Hall för många år sedan och är mitt favoritlakan. Det är svängbart- vitt med bruna stjärnor och tvärtom


Tässä makuhuoneessa on täysin turha pedata sänky sillä lapset katsovat televisiota siellä mielellään.Onneksi se sijaitsee yläkerrassa ja on nurkkahuone joten jää sopivasti piiloon. Pussilakana on Hobby Hallista ostettu vuosia sitten ja on yksi suosikistani. On käännettävä ; valkoinen ruskealla tähdillä ja päin vastoin.


Önskar er en fin start på veckan.

PS! Önskar alla nya besökare hjärtligt välkomna. Kul att ni kikar in här. Skriv gärna en hälsning så jag hittar tillbaka till dig!

1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!