11 december 2008

11.december

Idag var det såå stressigt på morgonen. Höll på att falla i bitar när jag inte hann med allt och alla. Alla barnen skulle samtidigt iväg och vi sprand alla om varandra. Alla var lite sena och det var totalt kaos. Mitt i allt kom jag ihåg att minstingen hade sista gången terapi och så var det bara att snabbt packa in den lilla saken som vi hade inhandlat åt terapeuten. Nåväl - alla hann, fastän jag var helt slut när jag äntligen damp ner på min arbetsstol med en kopp kaffe! Idag tänkte vi göra smällkarameller. Pojkarna bev ivriga när jag föreslog det så det får det bli. Undrar hurudana karameller vi skall fylla dem med?? Sen skall vi av och an till momi och dricka kaffe och prata jul!
Hann inte gå till pysselaffären igår så det får bli idag.
Hoppas ni alla har en trevlig dag,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!