9 december 2008

9.december


Satte just in en bild på vårt sovrum. Vi har gett de större sovrummen till barnen och nu sover vi då alltså i det minsta kryp-innet! Litet men deet räcker för oss! Borde få lite juligt här inne med men hittar inte riktigt på vad det skulle kunna bli. Kanske någon krans kanske hängande från taket... Vi får väl se.
Sonen med öroninflammation mår bättre, örat lite ont ännu men annors är allt ok. Han gick i morse med mormor till dagis. De hade bjudit in mor/farföräldrar till morgonmål. Efter det vandrade de alla till julkyrkan i vår lilla stad. Hoppas de haft det trevligt tillsammans. Jag vet att det var viktigt för pojken att momi kommer både till dagis och sedan till kyrkan. Roligt att de ordnar tillfällen så att även de äldre som är SÅÅÅ viktiga för barnen får vara med på ett hörn.
Idag är det ridningsrumba igen. Kanske hinner vi med lite pyssel oxå. Provläsning och mys i kväll med glögg!
Ha det så bra,
Lotta

1 kommentar:

  1. Ett sovrum behöver ju inte alls vara stort. Man sover ju bara där...:O) Så trevligt med pappret på din sida. jag förstår mej inte på hur ni får till olika bakgrunder... Ha en bra dag! Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!