16 december 2008

16.december

Idag skall jag och träffa mina vänner. Vi är ett gäng flickor sopm gick i samma klass i skolan och har fortsatt att träffas regelbundet hemma hos varandra en gång i månaden. Känns roligt att träffa dem så här just innan jul . Då brukar vi sitta och prata om hur vi firar jul och om klappar, julgubben och så förståss våra egena tjej-grejer...
Storasyster har ridlektion och storebror har innebandymatch... Idag blir det alltså pappa som får ta över hela tisdagsrumban... Var en sväng på Ikea igår. Uselt. Hittade inte ens julservetter... Köpte i alla fall nya tallrikar till julen. De var ganska billiga och de får nu hålla vad de håller.
Har sovit uselt i natt så får se hur mycket det blir gjort i kväll när jag kommer hem från flick-träffen..
Heipparallaa (som man säger på finska! ),
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!