31 december 2008

År 2008

Det har varit väldigt roligt att skriva blogg och följa med era bloggar. Jag har lärt mej mycket och det har varit så roligt att dagligen höra av er och själv få skriva av sig.
Jag vill tacka er, mina nya vänner, för alla era kommentarer och för alla fina ideer och all inspiration som jag fått av er !

Har satt ihop en liten slideshow om vårt år. Klicka på balken brevid (Min playlist) vid The Killers sång "Human". Den passar så fint in i bildkavalkaden.
Hoppas Ni alla har en trevlig nyårskväll med era nära & kära och om möjligt ett ännu bättre år 2009.

Er vän,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!