3 december 2008

3.december

Tänkte att jag skulle försöka skriva alla dagar ända till julafton i min älskade blogg!
Den har blivit något av det fjärde barnet - jag är mån om att det ser snyggt och prydligt ut i den, att allt jag lägger in skall vara vackert och att jag borde ta mej tid att vara skriva!
Det är helt otroligt hur mycket inspiration den/ni ger! Det har blivit som en drog. Jag kan bara inte leva utan den. Det är så roligt att se vad i pysslar med - det känns faktiskt som om man skulle känna var och en av er på ett personligt plan....
Har suttit och njutit av tystnaden här på jobbet, druckit kaffe och ätit några pepparkakor. Har skaffat litet smått och gott från diverse småbutiker (på nätet) och bara väntar på att få sätta fram och hänga upp. Barnen har flera dagar väntat på pepparkaksbak och idag tänkte jag att det skulle bli av. Kvällarna bara inte räcker till...
Kram,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!