28 december 2008

Ystäväni Eya - Min vän Eya!

Nyt tulee kerrankin kirjoitus suomenkielellä.
Olen yrittänyt suostutella ystäväni aloittamaan oman blogin perustamista -
viimeksi eilen kun kävivät meillä viettämässä iltaa!
Ja nyt huomasin että joku salaperäinen bloggaaja seuraa minun blogia - kuka se oli? No uusi innostunut blogiystäväni! Yeee!
Toivottavasti hänkin huomaa että on niin antoisaa tämä kirjoittaminen. Kun uudelleen kirjoittaisi päiväkirjaa. Olemme molemmat kiinnostuneita sisustuksesta sekä askartelusta ja luulen että hänkin tulee saamaan monta uuttaa askartelu/sisustusystävää Teistä... Intoa ja ideoita ainakin näillä sivuilla piisaa.
Tervetuloa mukaan blogimaailmaan, Eya!

Alltså - jag har en längre tid redan försökt få min goda vän med i bloggvärlden. Idag såg jag att någon helt okänd följde med min blogg och vem var det om inte min kära vän! Blev såå glad. Hon är liksom jag super intresserad av inredning och pyssel och jag hoppas att hon kommer att få lika mycket ut av bloggandet och framförallt era underbara ideer som ni såå gärna delar med er.

Skall ännu sätta med några bilder ur en super underbar affär som ligger i Esbo, Oliva! Där kan jag spendera måna långa stunder . Allt som finns där äe HELT i min smak.

1 kommentar:

  1. Hei Ingeborg,
    ystäväsi on todellakin ottamassa ensimmäisiä haparoivia askelia blogin maailmaan. Tarvitsen tukeasi ja ohjaustasi sivujen tuottamiseen - voit olla varma.

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!