5 december 2008

5.december

Fredag igen. Veckan går så fort. I morgon firar vi i landet självständighetsdag och vi får gäster.
Fick i morse grym panik när jag kom ihåg att affärerna inte alls är uppe i morgon !!
Huset är upp och ner eftersom jag aldrig hinner vara tillräckligt länge hemma för att få koll på röran. I dag blir det alltså storstädning , storhandel och storbyke! Men om alla hjälps åt så blir det fint i huset! I morse när alla barnen gått till skolan passade jag på att slå in några julklappar som diverse familjemedlemmar skall få. Man får ju akta sig lite, barn har ju en tendes att vara nyfikna! Ett problem uppstod då jag började fundera var jag skall förvara de färdigt inpackade klapparna!!
Det var allt för denna gång ,
Kram,
Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!