24 mars 2014

- All tid i världen -

När jag städade i mina gömmor hittade jag en gipshand fastlimmad på en tavla som jag fått av sonen då han gick på dagis. Den har aldrig riktigt hittat sin plats och nu då den dök upp, bestämde jag mig för att riva bort handen från kartongen. Älskar den lilla handen. Tänk att jag inte gjort det tidigare.


Den är perfekt böjd för att man kan ha något fint och värdefullt i och idag har jag satt ett gammalt fickur . Uret får symbolisera all den t i d jag har för mig själv denna vecka då jag är ledig!



Tack för att du tittade in!

Hemma hos Ingeborg finns även på Instagram -   hemmahosingeborg  (klick)

Vill du gästblogga ? Hör av dej ...

1 kommentar:

  1. Härlig klocka du visar, gillar den lilla handen,
    Njut av din semester.
    Kram, Pia

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!