27 mars 2014

- Himlagott -

Är ingen större tedrickare men ibland kan det dock vara gott med en kopp gott te.
 Köpte från Perfect Home deras fina telåda som snabbt fylldes med olika tesorter. Te i påsar är ett enkelt sätt att bjuda på en varm dryck men dricker helst bryggt te. Då är den absoluta favoriten Kobbs Himlagott som är ett måste i mitt skåp!


"Himlagott är ett svart te som är blandat med  blåklint och apelsinblomma. 
Kvitten, persika och grädde står för den himmelska smaken"

Telåda från Perfect Home

Skruttig påse innehållande hemmelskt gott te

Låter inte beskrivningen av smaken just ... himla gott!
Tyvärr tror jag inte att Himlagott finns i Finland, har aldrig stött på det. Men då jag åker över till Stockholm köper jag alltid en eller två påsar. Och det skall jag göra nästa helg.
Skall bli så kul..


*    *    *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!