14 mars 2014

- Vita korgar i badrummet -

Härligt med fredag, inte sant? Vad har ni för veckoslutsplaner? Här är inget egentligen inbokat och det känns riktigt skönt. Fasar för helgens hotande snöväder som jag verkligen inte ser fram emot. Just nu är det blå himmel och solsken, det blåser dock ganska hårt men det föredrar jag nog framför snö.

Har en längre tid redan saknat snygga förvaringskorgar i badrummet och när jag av en slump råkade hitta dessa vita korgar på Tori.fi (finska Blocket) slog jag till. Det tog ett tag innan jag fick dem eftersom hon som sålde dem inte efter en flytt hittade den fjärde korgen, men nu äntligen är de på sin rätta plats.


Hyllan är Ikeas Molger och den svarta hyllan övanför är likaså Ikeas - Rönnskär. Gillar båda väldigt mycket eftersom de passar lite varstans. Är nöjd över korgarna, så skönt att få allt som stod på hyllorna, synligt, nu undangömt i korgar. Tanken att även kunna tvätta tygen i påsarna glädjer eftersom jag vet att diverse smink, hålgel och annat, troligen kommer att hamna på bottnet av korgarna.



Nu önskar jag er alla en skön kväll, 
tror minsann det blir fredagsbastu hos oss idag!



1 kommentar:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!