28 mars 2014

- Keep calm and carry on -

Sista semsterdagen, inget kul alls. 
Var ute på shoppingrunda med min kära mor. Vi kikade runt i affärerna och gick på kaffe. Jag var alldeles matt i benen när jag kom hem och hon konstaterade att hon är alldeles snurrig av allt som jag berättade som hänt under de tre veckor hon var i Puerto Rico ! 

Skall visa er ett av mina loppisfynd. En mysig  Keep calm- dyna som jag betalade hela 1.50 e för. Gillar den massor och den passar ju fint in med alla andta bokstäver som men ser runt om i vårt hem!


Idag blev det jobbat lite framför datorn men som ni ser ögnade jag emellan varven igenom lite tidningar. Men det gick undan som det brukar. Har även rusat runt med kameran idag och försökt fotografera här hemma till bloggen. Man skall väl passa på medan solen skiner. ..


Nu skall jag till pizzerian och hämta några pizzor jag nyss beställde...
Önskar er en skön och avslappnande fredagskväll.

Ciao


2 kommentarer:

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!