7 mars 2014

- Helsinki Horse Fair -

Då man har en dotter som jobbar med hästar är det ju kanske inte så kul att få höra att resultatet på prick-testet som gjordes, visade att jag bl a är allergisk för hästar. Inte bara lite, utan ganska mycket. Visst har jag vetat det men nu känns det verkligen som om jag måste vara lite försiktigare och likaså hon. Vi har så länge levt h ä s t l i v med ridlektioner, sköthästar och nu då som jobb att det skulle kännas konstigt att inte alls få vara med på det längre.

Dottern in action med Pia ( kolla snömängden förra året )


Därför tänker jag inleda veckoslutet med att spedera lite "quality time" med dottern. Fick nämligen två biljetter till Helsinki Horse Fair ( www.horsefair.fi ) och dit skall vi gå. Samtidigt är det i mässhallen  GoExpo ( med bl a kondition, golf, bollsporter, utfärd, fiske, jakt,cykel samt bild & kamera ). Skall bli kul. Får väl ta lite antihistaminer innan för säkerhetsskull ..)



Önskar er alla ett härligt fredag!

Ps! Stort tack till Sabina ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!