10 mars 2014

- Magneter -

Som jag berättade igår , köpte jag mig två magnetsmycken på mässan. De kommer från Magnetix och jag gillar dem jättemycket. Jag ville ha något som jag verkligen använder dagligen så det blev ett armband med lite bling-bling och ett par stora pärlörhängen.


Jag hoppas att med dessa smycken må bättre.

" Utforskningen av biofältet arbetar med knappt förnimbara energier från magnetiska fält som tränger igenom den mänskliga organismen. Denna energi håller oss vitala, friska och krya. Om biofältet komemr ur balans, uppstår trötthet, utmattning och sjukdom. Även känslor av stress och ilska, oro och bekymmer har en elektrisk laddning som negativt påverkar kroppens känsliga magnetfält- magneter i sig botar inget men skapar en förutsättning för kroppen att självläka"

Efter ett år men mycket problem har jag bestämt mig för att ge min kropp en chans att må bättre. 
Nu hoppas vi på bättre tider.
Bild lånad från Magnetix-hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!