12 mars 2014

- Trappan och lite annat -

Vilken underbar vårdag det varit idag. Termometern steg till +13 grader och det känns härligt. Hörde dock att de lovat snö igen till nästa vecka och det blir man ju inte så värst glad över. Idag blir det lite bilder från trappan. Är så glad att jag då för nåt år sedan vågade ta tag i penslen och måla sidorna på trappstegen samt ledstången. Det blev så annorlunda att se ut.


I trappan gäller det att inte snubbla över alla ljusstakar och lyktor som står där. 
Tycker det är så fint att ha ljus om kvällarna just där. Det ger ett vackert sken i hela övre våningen.


Om ni en tid redan undrat varför mina foton ofta är lite suddiga så beror det på att jag vid ett fotouppdrag fällde kameran så att objektivet nu måste justeras manuellt... och för en med dålig syn är det inte alltid lätt att få den rätt skärpan. Hoppas dock på nytt objektiv/reparation inom snarast !


*   *   *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!