11 mars 2014

- Farmors gamla klocka & en favorit -

Fick denna, min farmors gamla klocka, för ett tag sedan. Har haft väldigt svårt att vänja mig vid de mörka träfärgerna. Nu har jag vant mig lite grann och den har fått hänga kvar. Kan tom tycka att den känns som pricken över i :et där i vardagsrummet. 


Tyvärr fungerar den inte, men det gör inget. Skall nog i något skede rusta upp den eftersom den hänger där den gamla klockan hängde och allas våra ögon svängs ditåt fortfarande då vi vill veta vad klockan är..

kan du klicka dig till favoritlåten just nu... 
jag vet, jag har en stor kärlek till pianoaccompanjemang..
Enjoy..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!