26 mars 2014

- Köksinspiration -

Satt och kollade i mina fotoalbum på datorn och hittade dessa härliga inspirationsbilder som jag bara älskar. Åh, om man hade ett kök / matsal som dessa. Gillar verkligen den öppna hyllan full med porslin. Så fint med de olika vita nyanserna.


På den nedre bilden är det nog matbordet som har den där "wow" -faktorn. 
Och de somriga korgstolarna passar såå fint till det. 
Början även lite smått längta efter en kristallkrona...

Bilder: Pinterest

Nu skall jag hoppa i bilen och åka efter ett efterlängtat H&M paket 
* Kram *

2 kommentarer:

  1. Verkligen snyggt! Bordet med måtten på sååå häftigt. Jag är på jakt efter ett liknande bord med svarvade ben. Kraaam Pia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bordet är såå fint. Månne nån kunde göra likadant lika snyggt? Love it

      Radera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!