23 mars 2014

- I skogen -

Promenerade runt i skogen med sonen idag. Han med en käpp i handen, jag med kameran. 
Vi gick bara omkring , klev upp på berg, plockade kvistar, jag fotograferade och han spelade golf med en käpp och några stora kottar som vi hittade. Älskar bara att ströva omkring där. Inget speciellt att göra bara njuta av doften och tystnaden. Fast jag minns när jag var liten och vi var på landet. 
Jag var l i v r ä d d att gå i skogen.

Lite av ett spökträd eller...
Fast i den skogen fanns det älgar... 

Gammalt och skäggigt ..

Hann fotografera ganska mycket innan vi gick hemåt igen.
Visar er några vackra förfallna träd som ju är så fina när man tittar närmare på dem .
Av kvistarna jag plockade blev det en krans, eller rättare sagt ett risbo till påskäggen.
Men den visar jag lite närmare påsk.



*   *   *   *   *

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!