21 mars 2014

- Fredag , härliga fredag -

Vilket slaskväder. Körde just sonen till skolan och trots att det är en meter till bilen blev mina fötter våta! 
Nu får man verkligen hoppas att allt smälter bort under helgen.Tog i veckan in lite kvistar som nu står i trappan, Hoppas på ljusgröna små blad . Konstigt hur våren gör att man vill förnyas. 
Har lust att möblera om .


Men idag är det sista jobbdagen innan min vintersemestervecka och under den tiden
 kan det ju nog hända att det händer ett och annat detta hus.

*   *   *

2 kommentarer:

  1. Önskar dig en fin helg med massor av härlig vårsol!
    Kram Marie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack det samma Marie. Hoppas ni även har sol och vårkänsla..

      Radera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!