19 mars 2014

- Klick - klick och lite till klick -

Beställde med dottern lite vårkläder från H & M och samtidigt blev det hemklickat lite annat smått och gott. Det är fortsättningsvis det svarta som lockar när allt annat är vitt. Det blev lite nytt till badrum; handdukar och en badrumsmatta.
Som ni märker gillas det texter och bokstäver så därför passar dessa fint in hos oss. Snygga handdukar kan man visst inte ha för många av. För tillfället har vi i badrummet två stycken Ikeas små runda Hampen-mattor som nu då skall bytas ut mot en lite större variant.
Ett dynvar till soffkudden kunde jag inte låta bli att beställa. Kostade nästan inget..;). Dessutom är det svart som gäller i 18-åringens rum så det kan väl hända att den aldrig hamnar i soffan heller. Återstår att se!

Vill passa på att  t a c k a  alla som hört av sig angående sina hudproblem. 
Tog kontakt med hudkliniken idag och det var en soppa utan like. En soppa som de utan mig skall få reda upp. Väntar bara på att de sedan skickar de rätta remisserna till mig.

*****   *****
******   ******
******   ******
***********
********
*****
***
**



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!