2 mars 2014

- INREDNINGSPARTY -

På eftermiddagen var jag värdinna för ett Perfect Home-party.
 Lika kul som vanligt. Härliga produkter samt trevlig samvaro - kan man begära mer? Gillar dessa produkter efterom de inte står för någon speciell stil utan var och en, oberoende av inredningssmak, hittar något till sitt hem. Mycket fattigmanssilver, mycket metall och mycket vitt finns det i kollektionen.



Deras Victoria -serie är en av mina favoriter. Denna gång skall det bli lite mer av den sorten tror jag. Till servisen hör det bl a lattemuggar, kaffemuggar, större och mindre skålar samt  stora och små tallrikar. New York-förvaringslådorna skulle passa perfect till fjärrkontrollerna eller i sonens 18-årsrum.


Nu skall jag sätta mig ner och fundera över min egen inköpslista, måste alltid få lite betänketid - alltid lika svårt att besluta sig över vad man skall köpa - för man vill ju gärna ha allt. Svåra val... ;)

Har tyvärr inte hunnit dra en vinnare i utlottningen här på bloggen. 
Kom tillbaka igen i morgon- då har vi en vinnare utsedd.

Kram

1 kommentar:

  1. Jag gillar deras inredningsprodukter! De har en speciell stil och man ser dom inte överallt. Trevligt med hemmapartyn!

    SvaraRadera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!