27 mars 2014

- Skönt i solen -

Vilken fin dag jag haft! Pysslade på lite grann hemma och gick sedan ut på gården. Krattade och pysslade lite med växterna. Det var så varmt där ute, att jag bestämde mig för att sätta trädgårdsgungans madrass på plats. Oj vad skönt det var att sitta där ute en stund. Tog cappuccinon och en tidning med ut. Kan berätta att grannarna såg avundsjuka ut ;)) 


Planterade ut alla lökar som blommat färdigt här inne och satte mina pellisar i solen. De så helt döda ut men gav dem lite vatten så for vi se om de börjar visa levnadstecken. Termometern visar just nu 17 grader.




2 kommentarer:

  1. Oh! vad härligt när man får börja plocka fram utemöblerna och sitta ute och njuta av solen! Men här har vi inte riktigt hunnit så långt ännu så därför kan jag gott tänka mig att grannarna sneglade lite avundsjukt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är ju det man längtar efter. Ännu en dag med sol blir det- fast det känns kyligare idag. Ha en fin helg!

      Radera

Tack för att du besökte Hemma hos Ingeborg. Hoppas du gillade min blogg. Jag blir glad om du lämnar en liten hälsning så jag vet att du kikat in.
Välkommen tillbaka!